Hari ini hari jadi aku. Genap umurku 24 tahun. dlm kelendar islam 23 ramadhan x silap. today me n fiancee suppose to watch a movie karate kid. Aku bwk air dari luar. So, GSC punya org tak bagi kitaorg masuk sebab air jer. They want us to leave the air to the counter or they refund our ticket. I'm so surprise my fiancee stand for me. Dier marahkan org gsc tur n sggup refund our ticket.. Im very proud of him. It showed yg dia x pentingkan diri. Sebab aku yg beriya nak beli air starburk tur. Tahlah ada lelaki yg lain ker akan wat mcmtur kat aku?...So aku post kat sini..hopefully aku remember for the rest of my life..whenever i read about this blog. Hope aku akan selalu syg dier dan jadikan dier no. 1 of any man include my father in my heart :)
One more thing...I wait for him to wish me at 00.00 am, 30 june....but he didnt wish. But he wish me on 5pm, he miss one hour becoz I born at 4 pm. He is so romantic sumtimes...he wish me at time I was born.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment